2trendy’s Trendrådgivning 2016 – Inspiration til Herretøj

Den følgende artikel er leveret af online marketing specialist Michael Rude Cortzen, som driver Miruco.dk, og har stor erfaring inden for online marketing.

2trendy.dk, som er en af Danmarks største webshops inden for herretøj, har i år 2016 lavet en trendrådgivning. Denne trendrådgivning er udarbejdet i samspil med en række forskellige brands og bloggere.
Formålet med 2trendy’s trendrådgivning, er at komme med forslag til, hvordan herrer bør klæde sig i 2016. For at se 2trendy’s trendrådgivning, kan du klikke på følgende link: Trendrådgivning 2016 – Inspiration til Herretøj
Samspillet foregår blandt andet sammen med følgende brands:

Ovenstående mærker valgte at komme med en udtalelse selv, hvilket primært giver deres syn på hvad der rører sig inden for herremode og herretøj. Der var også eksterne bloggere som kom med deres syn på hvilke trends der er relevante at holde øje med i 2016.
Som eksempel kom Christina Neubert blandt andet ind på, hvor vigtigt det er at tænke over hvad for noget tøj man støtter i 2016. Vi er blevet mange flere mennesker, og derfor er bæredygtighed inden for herretøj blevet meget vigtigt.
Selected valgte at anvende en anerkendt ekstern blogside ved navn preppybeast til at varetage deres udtalelse af inspiration til herretøj 2016, hvilket er med til at give en bredere forståelse af brandet og herremoden i sig selv.
Hvert brand og blogger fik også muligheden for at anvende et officielt 2trendy trendrådgiver 2016 emblem på deres hjemmeside, hvilket i høj grad symboliserer 2trendy’s anerkendelse af den enkelte blogger eller brand.
Du kan se emblemet ved at gå ind på blogindlægget Inspiration til Herretøj, der linkes til længere oppe i dette indlæg.
Grundet udgivelsestidspunktet af denne trendrådgivning, fungerer den i høj grad bedst som værende en inspiration til herretøj i sommerperioden, da netop sommertøjs-sæsonen er over os i øjeblikket.
Der er derfor en stor sandsynlighed for at der kommer en trendrådgivning efter sommerperioden, som skal hjælpe danskerne med tøjvalg i vinterperioden.
Endvidere må det også konstateres, at selvom der er mange nævneværdige brands og bloggere i den nuværende trendrådgivning, ville det være rart med et større udvalg af udtalelser og synspunkter i en eventuelt kommende trendrådgivning.
Dette vil give et langt mere nuanceret billede af, hvordan og hvorledes man som mand bør klæde sig fremadrettet, hvis der var flere forskellige perspektiver at vælge imellem. Der er trods alt ikke særligt mange bloggere inden for herretøj i Danmark i øjeblikket.
Det bliver derfor spændende at se, hvis der kommer en opfølger til 2trendy’s trendrådgivning – inspiration til herretøj. Forhåbentligt  er der flere end 10, som kan byde ind med noget inspiration til herretøj sammenlignet med ‘’sommerudgaven’’.
Samtidig vil det også være interessant, hvis Selected kommer med deres egen udtalelse, sammen med en ekstern bloghjemmeside, da det så giver mulighed for at sammenligne synspunkterne.
Dette gælder naturligvis også de andre brands, da det som sagt i høj grad vil være mere interessant med så mange udtalelser og synspunkter på Danmarks herretøj som muligt.

Indlægget omkring inspiration til herretøj er leveret af Michael Rude Cortzen, som er online marketing specialist.

Postet af Michael Cortzen via AdSet.